piątek, 2 marca 2012

Trochę nowości.

 Pomimo, że czasu mam ostatnio niewiele udało mi się nabyć kilka nowości. Mam zamiar gdy tylko znajdę chwilkę, uzupełnić jeszcze trochę szafę i półki w łazience. Póki co dzielę się skromnymi nowinkami z ostatnich dni ;)

Odżywka do włosów firmy CECE, obecnie do nabycia w sklepach SuperPharm w super promocyjnej cenie - 20-kila złotych zamiast 50, za, uwaga, LITR odżywki! Używam jej od trzech dni i już widzę pozytywy: nie obciąża włosów, genialnie wygładza i przyjemnie pachnie! ;)

 Wśród nowości znalazła się także odżywka firmy Sensique (fajnie wygładza skórki i ma śliczny zapach), nabłyszczający lakier Manhattan oraz suplement diety, firmy Capivit, wzmacniający paznokcie - to kolejny cenowy hit z SuperPharm'u - początkowo dwa opakowania były w cenie jednego i kosztowały około 30 zł, a gdy ja je kupowałam "dwupak" był w cenie... 5,99 zł (więc jeśli wasze paznokcie są słabe, biegnijcie co sił do sklepu) - na razie nie oceniam jeszcze działanie tego suplementu ale po dłuższym używaniu na pewno podzielę się wrażeniami ;).

  

Nabyłam również dwie nowe pary butów na deezee.pl  - piękne wiosenne baletki oraz modne obecnie lordsy ;)


 Mam nadzieję, że kolejne zakupy będą równie udane!
Pozdrawiam,
Karola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! // Thank you for your comment!