czwartek, 8 grudnia 2011

Post numer 1 :)

Witam!
W internecie można trafić na całe mnóstwo blogów o modzie - kiedy jednak starałam się znaleźć jakieś dotyczące urody poczułam niedosyt i... postanowiłam to zmienić! Ten blog to mój debiut; mam nadzieję, że okaże się być udany :) Będę pisała głównie o tym jak efektywnie pielęgnować swoje ciało, ale na pewno zdarzy się, że coś nie związanego z tematem będzie mi uporczywie chodziło po głowie i o tym też napiszę :) Niebawem pojawi się kolejny post, w którym będzie już więcej konkretów :) Jeśli macie jakieś pytania i sugestie - piszcie! :) Nie jestem super-profesjonalistką, ale myślę, że dam radę odpowiedzieć wyczerpująco na większość wiadomości - więcej o mnie możecie dowiedzieć się z rubryczki po prawej stronie :)
Do zobaczenia wkrótce! :)

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na wpis o pielęgnacji włosów, chyba często je teraz prostujesz?
    :)
    dubluję komentarz bo machnęłam się w swoim nicku;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam w ogóle prostownicy bo mam naturalnie proste włosy :) W ogóle z lokówek itp też nie korzystam :P Nie długo pojawi się post o pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! // Thank you for your comment!