środa, 8 lutego 2012

Lazy day...

Hej!
Jak się macie? Ja pomimo tego, że mam jeszcze trochę spraw do załatwienia związanych z uczelnią, korzystając z tego, że jestem dziś w rodzinnym domu postanowiłam się trochę polenić... Czytam więc gazety, maluję paznokcie, robię sushi i... noszę ciepłe kapcie! ;)

Co do odżywki do paznokci - znacie jakieś naprawdę dobre? Bo ja stosowałam już różne - i tańsze i droższe, a także różne suplementy diety, a dalej mam bardzo słabe paznokcie :( Może znacie jakieś sposoby na dbanie o nie? Bo w tym temacie czuję się niestety bezsilna...





Wypoczęta psychicznie i fizycznie mogę wracać do Warszawy i brać się do pracy!
Buziaki,
Karola

5 komentarzy:

  1. buziaczki karolcia pozdrawiaja cie wierni fani !

    OdpowiedzUsuń
  2. sushi wygląda pysznie :) Co do odżywek, to ja głównie stosowałam różne wersje Sally Hansen ;) ale tak na prawdę żadna z nich nie spełniła moich oczekiwań w 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używałam różnych odmian Sally Hansen, a także wielu innych firm i właśnie nie znalazłam jeszcze takiej idealnej ;p Może powinnam jeść dużo żelek, podobno to pomaga na paznokcie :D

      Usuń
  3. jakie słodkie kapciuszki! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! // Thank you for your comment!