poniedziałek, 9 stycznia 2012

Make-up time!

Hej!
Dziś napiszę trochę o kosmetykach, których używam zazwyczaj do makijażu :) Wychodząc na uczelnię mam  mało czasu, a zestaw na zdjęciu powyżej pozwala na zrobienie szybkiego make-upu :) Eye-linera i cieni do oczu nie zawsze chce mi się rano nakładać, ale tusz jest już obowiązkowy. ;)
By twarz wyglądała super gładko i promiennie, a zarazem bez efektu maski nakładam podkład M.A.C'a który jest naprawdę genialny (wcześniej oczywiście nawilżam twarz kremem ;)), cienie pod oczami tuszuję korektorem Super Stay z Maybelline, całość przypudrowuję białym "pudrem" również z M.A.C'a ( w przypadku cery tłustej można go nałożyć pod podkład dzięki czemu trzyma się on idealnie cały dzień!), do tego M.A.C'owski brązer i "twarz zrobiona"! ;)
Następne w kolejności są oczy - kiedy mam czas maluję je delikatnie eyelinerem, na kąciki wewnętrzne nakładam najjaśniejszy cień, by dodatkowo je rozświetlić, na resztą powieki daję cień w odcieniach delikatnego brązu, do tego tusz do rzęs i gotowe :).
Na koniec nakładam na usta odżywkę do ust z ukochanego M.A.C'a, a na nią mocno lśniący błyszczyk firmy Manhattan :) No i mogę wychodzić! Jak wygląda wasz poranny make-up? Długo wam zajmuje? Ja ze swoim wyrabiam się w 15 minut :) Za jakiś czas pojawi się post o tym jak pielęgnować usta! :)
Zapraszam do komentowania i klikania "lubię to" na moim fanpage'u ;)
Karolina

3 komentarze:

  1. Ja się czasem nie maluję bo nie mam czasu, a potem się mnie pytają czy chora jestem ;-) A mogłabyś przybliżyć tą odżywkę do ust z Mac? Bo nie wpadłam nigdy na nią. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najnowszym poście dużo lepiej ją widać :) Myślę, że powinna być w każdym punkcie MACa, bo ich wizażyści uwielbiają ten kosmetyk :)

      Usuń
  2. Rowniez lubie ten podklad MAC jest swietny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! // Thank you for your comment!